2017. július 27., csütörtök

Visszatérés

Sziasztok! :)
Nem tudom, hogy olvassa ezt még valaki, de azért megpróbálom. Még valamikor év közben az érettségire hivatkozva abba hagytam a blogolást. Miután sikeresen levizsgáztam mindenből, dolgozni kezdtem, és az ígéretem, miszerint az érettségi után folytatom a blogot, elfelejtődött. A napokban viszont ask.fm-en kaptam egy kérdést, hogy mikor térek vissza, utána pedig hárman(!) is jelezték, hogy igényt tartanának még az írásnak nem nevezhető erőlködésemnek.
Ha még itt vagy, és olvasod ezeket a sorokat, arra kérlek, hogy valamilyen formában jelezd nekem, ha szeretnéd még a folyatást. Kommentben, névvel vagy akár névtelenül, egy lájkkal a bejegyzés alatt, vagy ITT az ask.fm profilomon, bárhol megteheted.
Megígérem, hogy folytatni fogom, ha tényleg szeretnétek, azt viszont vegyétek figyelembe, hogy ez nem lesz könnyű nekem. Elég régóta kiszakadt ez a dolog az életemből, és most vissza kell valahova helyeznem, ezen kívül minden nap dolgozom, szabadnap nélkül. Viszont, ha van még itt valaki, akkor nagyon szívesen folytatom, senkit sem szeretnék cserben hagyni!
Köszönöm szépen, ha szánsz erre egy kis időt, és valamilyen formában visszajelzel.
Nonci.xx

2 megjegyzés: